SOURCES: cfingerd.inetd (HEAD) [undefine]

Śro, 4 Wrz 2002, 11:35:12 CEST

undefine w aramin.one.pl writes:

> nie ukrywam.
Jak to nie? Był widoczny błąd (prawdopodobnie błąd bo jakoś nie sprawdziłeś
tego), a teraz go nie widać. To jest ukrywanie.

> Usuwam nieistniejąca funkcjonalność.
Brednie. Ta funkcjonalność tam _JEST_.

> jak poprawisz to cofnę.
Sam to cofnę.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr