rp-pppoe

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 4 Wrz 2002, 14:46:10 CEST

On Wed, Sep 04, 2002 at 12:02:21PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Mailnij do "David F. Skoll" <dfs w roaringpenguin.com> (autor rp-pppoe
> i jedyny pracownik roaringpenguin) z pytaniem, jak powie ok (a odpowiada
> w ciągu kilku dni) to aplikujemy.

W sumie się pospieszyłem i wrzuciłem...

> Ja się jeszcze nie spotkałem z błędem "no send buffers available".

W sumie ja też. To nie to. Znalazłem natomiast wątek, w którym zaleca
się odczekanie ponad 240 sekund przed ponownym połączeniem
(http://www.voy.com/41165/1714.html), ale dlaczego to się zdaża raz na
kilkanaście razy, a nie regularnie?

[jack w pldserver jack] sudo grep 'pldserver adsl-connect: ADSL connection lost; attempting re-connection.' /var/log/messages|awk '{print $1 $2}'|uniq -c
    221 Aug12 <- moja interwencja
    256 Aug13 <- moja interwencja
      1 Aug14
      [ blondynka wyłączyła server jak reszte komputrów ]
     26 Aug20 <- samo wstało!
      1 Aug21
      1 Aug22
      1 Aug24
      1 Aug25
    306 Aug26 <- moja interwencja
      1 Aug27
      1 Aug28
      1 Aug29
      1 Aug30
      5 Aug31
      4 Sep1
      1 Sep2
      1 Sep3
      1 Sep4

Co Wy na to? ;) Już poinformowałem pracowników, którzy mają dostęp
fizyczny do tej maszyny, że jak długo nie będą mieli netu, mają
zrestartować serwer - po windziarsku, ale zawsze działa. Dziwne, nie?

--
.:|Jarosław Kamper|:×:|jack w irc.pl|:×:|http://jack.eu.org/|:×:|RLU#165846|:.