KDE 3

Pią, 6 Wrz 2002, 14:24:21 CEST

On Friday 06 September 2002 14:14, Mariusz Witkowski wrote:

> U mnie też kaszani - nie wyświetla poprawnie polskich literek (np. ł)...

Kiedyś (w KDE 2.2) i na jakiejś distro powodem nie wyświetlania _niektórych_
pliterek było włącznie antialiasingu fontów.
Ja nie mam AA, używam xfs-4.2.0-3
kdelibs-3.0.3-0.9
kdebase-3.0.3-1.4
konqueror-3.0.3-1.4

i zarówno w iso/win/utf mam wszędzie wszystkei pliterki

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright