[depesz@icm.edu.pl:] mail na devel-pl

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Czw, 5 Wrz 2002, 17:55:39 CEST

On Thu, Sep 05, 2002 at 12:01:58PM +0200, Robert Grabowski wrote:
> Sortowanie w Unicodzie działa. Zrobiliśmy (ponad rok temu) sortowanie
> unicodu bez lokali do postgres'a. Działało to tak, że w bazach z
> kodowaniem w unicododzie podmieniało się dwie standardowe funkcje i

sorry, ale na tej zasadzie mogę powiedzieć, że dowolna rzecz działa.
wystarczy dodać odpowiednie funkcje (i nie trzeba rekompilować
postgresa). faktem jest, że sortowanie i ogólnie obsługa narodowych
znaków *nie działa* w unikodzie postgresql'owym.

> A nie chce Ci się spakietować 7.3 devel? :)

to nie jest dobry pomysł. np. mimo, że używam go do wszystkiego wiele
osób mogłoby chcieć mieć go gdzie indziej. praktycznie codziennie trzeba
by zmieniać wersję. za dużo roboty. sam pracuję tak czy inaczej na
ręcznych buildach.

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię,  że  naprawdę  mam