[depesz@icm.edu.pl:] mail na devel-pl

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Czw, 5 Wrz 2002, 17:53:29 CEST

On Thu, Sep 05, 2002 at 11:50:07AM +0200, wrobell wrote:
> co chcesz poprawić?

zaczynając:
syslog on
log conenctions/pid on
tcpip connections on
szyfrowanie haseł (o ile w 7.2 jest - musiałbym sprawdzić, sam
pracuję na innej wersji)
dodatkowo przypuszczalnie większe ilości pamięci na shared/sort itp.

> co uważasz za standardowe kodowanie?

sql-ascii. to co masz normalnie zrobione, gdy nie kompilujesz/włączasz
multibyte'a

> czy chcesz, żeby baza były standardowo inicjowana z polskimi lokalami?

uważam, że to dobry pomysł. nie locale w rozumieniu tłumaczenia
interface'u. locale jako ustawienia bazy (upper/lower sort itp.).

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię,  że  naprawdę  mam