KDE 3

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 6 Wrz 2002, 13:54:58 CEST

On Fri, 6 Sep 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Ciekawe czy na tyle mocno to chrzani żeby komuś chciało się poszukać
> na to poprawki ;)

szukałem i nie znalazłem żadnej poprawki na to.
Próbowałem też poszukać dlaczego jest tak, a nie inaczej i porażka.

Co ciekawe - rozmawiałem z Michałem i on mówi, że u niego wszystko jest w
porządku... U mnie i u dobrka natomiast występuje...
Ciekawostka...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...