SPECS: perl-Vipuls-Razor-V1.spec (NEW) [baggins]

Pią, 6 Wrz 2002, 14:51:02 CEST

Jan Rekorajski <baggins w sith.mimuw.edu.pl> writes:

> Jak chcesz bez SpamAssasina i Razora to albo uzywaj zwyklego amavisd,
> albo poczekaj na nową wersje amavisd-new
Więc kloczek zapomnij o tych ,,zastępywaniach''.

> Tak.
Great. U siebie chcę spamassasina ale w firmie nie.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr