[depesz@icm.edu.pl:] mail na devel-pl

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Sob, 7 Wrz 2002, 11:46:54 CEST

On Sat, Sep 07, 2002 at 12:24:07PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Dlaczeog ktoś ma mcać port motor bzy zanim jeszcze zdązysz przyszykować
> właściwą konfigurcję czy też zanim ja skończysz (w trakcie tegoś
> konfigurowania przez przypadek możesz dać np. prawo tworznia czy oczytu
> czegokolwiek czy komukolwiek).
> Poprostu takim podejściem nie kusisz licha .. a licho jak wiadomo nigdy
> nie śpi :)

nie kuszę defaultowa konfiguracja nie dopuszcza połączeń spoza
localhosta. jedyne co daje tcp_ip on jest to, że można się łączyć
korzystając z socketów tcp/ip a nie tylko unixowych.
jak ktoś ma konto na 127.0.0.1 to może się połączyć przez sockety
unixowe tak samo.

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię,  że  naprawdę  mam