domena...

Pią, 6 Wrz 2002, 22:55:08 CEST

On Fri, 6 Sep 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Dzimi & spółka: właśnie usłyszeliście zdanie wodza na temat stowarzyszenia i
> jego ewentualnych uprawnień (innymi słowy będzie figa, a nie domena... i
> teraz proszę mi jeszcze raz jak komu głupiemu wytłumaczyć, że ludzie od
> pld-linux.org to ci źli, a kloczek jest cacy).

Niew wiem dlaczego w tym co napisałeś jest słowo "własnie" ?? :)
Przecież to co napisałem w zaden sposób nie jest w spzreczności z tym co
mówię od dłuższego czasu :)
Co do stowarzyszenia mówiłem i to całekiem niedawno (znowu), że proszę
mnei nie mieszac w żadne TWA i bawić się zupełnie samodzilnie. Ja w takeij
zabawie byłbym tylko niepotrzebną zapchajdziurą :)
Poprostu do niczego stowarzydzenie w obecnej chwili nie jest mi
potrzebne .. więcej: z racji teg że trzebaby uczestniczyć w jakiś
spotakniach i bić pianę (czyli mówiąć ogólnie zajmować się "polityką") czy
choćby płacić skłądni czy latać po sądach nie mając nic w zamian za to
byłby to czyta strata czasu .. poprostu.
To co miało miejsce kilka miesięcy temu nauczyło mnie bardzo dotkliwie
żeby nie pchać się na tego typu górki.