[ANONSE] PLD About

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 7 Wrz 2002, 12:17:44 CEST

	No to najwyższy czas ujawnić troszkę tajemnicy co dzimi i ja robiliśmy
ostatnimi czasy. Oboje wpadliśmy na pomysł zrobienia podobnego do gnome-about
programiku który zawierał by listę developerów PLD. Taki drobny gadżet. Miał
być on w 3 wersjach - GTK+, QT i ncurses. Moim zadaniem było napisanie wersji
GTK+ dla GNOME obecnego w Ra. Pod adresem http://uznam.net.pl/~maryush/ leży
wynik mojej pracy w postaci paczek dla i[3,5,6]86 oraz src, i teraz prośba o
przetestowanie tego czegoś, oraz o aktualizację listy developerów w CVS'ie
(lista ta jest używana potem w programie). Jeśli będzie wszystko ok z nim to
przerzucę go do CVS'u. Do tego czasu wszelkie uwagi na jego temat oraz pomysły
co dodać są mile widziane w moim /var/mail/maryush ;)

ps. nie zjeść mnie za kod - to mój pierwszy program w GTK/GDK :)
ps2. Tomku by nie było że znowu coś za Twoimi plecami się odbywa, chcieliśmy
wzystkie wersje w tym samym momencie wypuścić ale brak czasu u dzimiego
spowodował opóźnienie powstania wersji QT, z tego względu stwierdziliśmy że
lepiej będzie gdy choć jedna wersja dostanie się do Ra.
--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |