[ANONSE] PLD About

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 7 Wrz 2002, 12:52:24 CEST

Dnia Sat, 7 Sep 2002 12:42:43 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> >
napisała:

> Piknie .. jeszcze tego nie oglądałem ale mam pytanie: czy w razie czego
> to coś też mogłoby informować o feedback w pld.org.pl i
> http://bugs.pld.prg.pl/ o ile jeszcze tego nie robi ? :_)

Informować w sensie podać linka ? i info w scrolu ? :) czy osobny button do
bugs.pld.org.pl i samo info w scrolu ? :) (poza tym zaraz będzie nowsza wersja
- poprawiony req odnośnie fontów (czemu mi poldek zostawił stary pakiet pod
starą nazwą z fontami ??? (chodzi o type1))

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |