Niedokumentujemy dostatecznie dobrze security fixow ..

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Sob, 7 Wrz 2002, 13:34:35 CEST

On Sat, 7 Sep 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Ktoś to musi robić i to rególarnie + jakiś pomagajacy (czy dwuch których
> ten ktoś sobie dobierze). Roboty nie jest dużo, a żeby było jeszcze mniej
> i żeby raporty miały zgrzebna, pzrejrzysta i rególarną postać dobrze żeby
> powstały jakieś narządka (skrypt, formulaż na wówie z hasłem .. łotewer)
> do wspomaganai wysyałania raportów i od tego proponowałbym zacząć osobom
> które miałby chęć uprzątnać czy choćby pomóc uprzątnać ten kawąłek naszej
> działalności.

Hmm, ja for example od dosyc dawna sam staram sobie sec fixy przygotowywac
i jakos to umnie znosnie dziala (pomijając kobylki ;))
Hmm, jak narazie widac ze chyba tylko ja, blues i qboosh cos robimy z
security fixami (popraw mnie, bo nie sledze na bierzaco kommitow :)

> Zanim takei wspomagacze powstana warto przyjrzeć sie temu jak wygladają
> SA z innych dystrybucji .. co w nich jest dobrego, a co złego i co można z
> nich zaprzyć. Wydaje mi się takzę że dobzre jakby takzę inni mieli prosty
> wpływ na trerśź SA i tu naturalnym wydaje się taka forma infrastruktóry do
> SA żeby przynajmneij na treść naszych SA mieli także inni (choćby po to
> żeby poprawiać błędy stylistyczne czy ortograficzne :).

Ano, to to napewno, pawelk napisal jakis skrypt sh, mozna by go wykozystac

> Wymyślamn tera na żywca ale uwzgledniajac powyzsze wydaje mi się że w
> obsłude SA powinny być pewne etapy jak: otwarcie SA (moze to automatycznie
> być połączone z tym co się dzieje w BTS), i dalej kompletowanie treści
> samego SA (w tym także wersji jezykowych) i dpiero na końcu podpisanei
> całosci kluczem dystrybucyjnym i wysłąnie n zdefiniowan wczęsniej listę
> adresów.

Hmm, no tak ... tutaj jest problem..

wracając do problemu, narazie zacznijmy od pld-security w pld.org.pl gdzie
bedzie mozna omawiac takie zeczy, ew podsylac info o pakietach ktore
wymagają poprawki, a nad raportami sie pomysli.

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)