domena...

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Sob, 7 Wrz 2002, 14:54:43 CEST

VTAM!

On Fri, Sep 06, 2002 at 10:38:52PM +0200, Mariusz Mazur wrote:
[...]
> Dzimi & spółka: właśnie usłyszeliście zdanie wodza na temat stowarzyszenia i
> jego ewentualnych uprawnień (innymi słowy będzie figa, a nie domena... i
> teraz proszę mi jeszcze raz jak komu głupiemu wytłumaczyć, że ludzie od
> pld-linux.org to ci źli, a kloczek jest cacy).

 1) kloczek wystąpił przeciw "rozmytemu" prawu właśności
 2) nie zauważyłem żeby krytykował sens stowarzyszenia jako takiego
 3) pld-linux.org jest cacy, kloczek też jest cacy. Po co robić sztuczne
    problemy? :) Nie zaczynajmy wojny od nowa, PROSZĘ!!!

cezar

p.s Adasi - co z tą rejestracją? Dzimi pisał że to już jakoś tak ma się
ku końcowi...?

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl