[ANONSE] PLD About

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Nie, 8 Wrz 2002, 16:40:05 CEST

Dnia Sun, 8 Sep 2002 16:23:39 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Jacek Konieczny <jajcus w pld.org.pl> >
napisała:

> Stawiam na Qt.
>
> Zresztą "krytyczność" tego błędu związana jest z czymś co już dawno temu
> do TrollTech (autorów Qt) zgłaszałem: w Qt nie można wybrać "foundry"
> fontu (podobnie jak wielu innych parametrów opisujących font w Xach),
> więc jak coś chce korzystać z fontu "arial", to dostanie pierwszy arial
> który się nawinie. I nie ma jak wymusić, żeby to był -monotype-arial,
> a nie jakiś inny. Oczywiście wszystko to "dzięki" zgodności z Windows,
> gdzie font jest opisany znacznie mniejszą ilością parametrów.
> [...]

A czy przypadkiem nie da się jakoś oszukać gnojka ? W sensie odpowiednia
modyfikacja fonts.dir (kolejność fontów) albo aliasy ? Nawet gdzieś znalazłem
pliczek Fontmap.ms który ma w sobie definicje które pliki z fontami mają być
używane jako np. Arial - tylko nie było opisane jak to używać niestety...

Pliczek jest w załączniku o ile 2,8k nie utnie - może ktoś to zrozumie do
czego to jest (związane na pewno z KDE)...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |