[ANONSE] PLD About

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 7 Wrz 2002, 16:54:42 CEST

On Sat, 7 Sep 2002, Mariusz Witkowski wrote:
> 	No to najwyższy czas ujawnić troszkę tajemnicy co dzimi i ja robiliśmy
> ostatnimi czasy. Oboje wpadliśmy na pomysł zrobienia podobnego do gnome-about
> programiku który zawierał by listę developerów PLD. Taki drobny gadżet. Miał
> być on w 3 wersjach - GTK+, QT i ncurses. Moim zadaniem było napisanie wersji
> GTK+ dla GNOME obecnego w Ra. Pod adresem http://uznam.net.pl/~maryush/ leży
> wynik mojej pracy w postaci paczek dla i[3,5,6]86 oraz src, i teraz prośba o
> przetestowanie tego czegoś, oraz o aktualizację listy developerów w CVS'ie
> [...]

Taka mała propozycja - w normalny sposób nikt tego nie zainstaluje raczej
(niestety....), więc propnuję w standardowe zestawy pakietów to wrzucić.
Normalnie by się instalował ncurses, jeżeli ktoś wybiera gnome-libs -
wersja gnomowa, a jeżeli qt - wersja qt.

Wiem że to niemiło, ale...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...