qt 3.0.5 & designer

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Sob, 7 Wrz 2002, 17:00:15 CEST

On sob 7. wrzesień 2002 11:44, Jacek Konieczny wrote:

> Kiedyś, dawno temu, w Qt też tego nie było. Ale potem coś "poprawili".
> Qt to po prostu wielki bubel jeśli chodzi o obsługę fontów/kodowań.

Ja nie mam problemów, więc może to wina paczkowania PLD (lub tego że ja używam
post 3.0.5). Może po 3.0.5 zostało coś naprawione więc warto byłoby używać
wersji z KDE CVS. A tak poza tym to nie sądzę żeby to była wina czcionek (co
można z nimi robić przez 2 minuty?), a jeżeli już to i tak czcionki są
serwowane przez xfs czy jakieś inne cudo, ale na pewno nie przez qt.

Tomek