qt 3.0.5 & designer

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Sob, 7 Wrz 2002, 17:37:37 CEST

On sob 7. wrzesień 2002 17:25, Michal Kochanowicz wrote:

> To jak najbardziej wina paczkowania PLD. Choć można by zrzucić winę na
> Trolltecha bo to oni zjebali -prefix i pozostałe parametry.
>
> Czy mógłbyś napisać:
> 1. Do jakiego katalogu masz zainstalowane QT?
/usr/local/qt

> 2. Jaka jest jego struktura (gdzie biblioteki, gdzie dane itd)?
/usr/local/qt/lib - biblioteki (libqt-mt.so.3.0.6 i podobne)
/usr/local/qt/bin - binaria (assistant, designer, linguist, moc, uic, itd.)
/usr/local/qt/plugins - pluginy
/usr/local/qt/plugins/designer - pluginy dla designera
/usr/local/qt/plugins/imageformats - pluginy dla formatów graficznych
/usr/local/qt/plugins/sqlderivers - pluginy dla baz danych SQL (nie posiadam
żadnych wtyczek)
/usr/local/qt/plugins/styles - pluginy dla motywów (też nie mam)
/usr/local/qt/include - katalog z sysmlinkami do odpowiednich nagłówków

> 3. Czy masz wersję z wątkami czy bez?
z wątkami, tak napisali w tutorialu dla KDE. Może to się przyda:
./configure -enable-xml -xft -system-zlib -qt-gif -system-libpng
-system-libjpeg -plugin-imgfmt-mng -thread -no-stl -no-xinerama
-no-g++-exceptions -enable-opengl

Tomek

PS
Właśnie znalazłem w źródłach jakiś spec dla RedHata, ale nie mam o tym pojęcia
więc nie ocenię go.