[ANONSE] PLD About

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 7 Wrz 2002, 18:21:47 CEST

Dnia Sat, 7 Sep 2002 17:28:00 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Witek Kręcicki <adasi w grubno.da.ru> >
napisała:

> [...]

O tym myśleliśmy z dzimi przy okazji grup pakietów można to dodać :)

i tam bardziej niemiłe rzeczy się robi :>

> To ja bede bardziej niemily: wpakowac to w samo qt, gnome-libs i ncurses ;)
> wtedy to juz sie nas wogole nie pozbeda :)

o qrde to jest jeszcze lepsze :)))))))))))))

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |