pdcraid

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 7 Wrz 2002, 17:19:12 CEST

On Sat, Sep 07, 2002 at 03:48:45PM +0200, Pawel Bernadowski wrote:
> Czy ktos mi mzoe powiedziec jak mam na tym zainstalowac PLD..
>
> hardware raid.. (2x po 80gb) w raid 0..
>
> zowie sie to FASTTRACK.. obslugugiwany pzrzez pdcraid.. jednak w instalce
> tego nie ma... i tu jest error..

Instalator (tylko 2.4-experimental - jako że pdcraid jest tylko w 2.4)
od niedawna potrafi instalować na ATARAIDzie.
Na pewno wersja z CVS - nie jestem pewien, czy obrazy na ftp są
wystarczająco nowe.

Problemem może być kernel 2.4.18-6-BOOT. W moim przypadku:
- kernel BOOT się wieszał, pomogło wrzucenie zwykłego kernela i686 na
  bootkietkę
- moduł IDE nie widział portów kontrolera, musiałem użyć ide-mod
  przekompilowanego z włączonym CONFIG_PDC202XX_FORCE=y.

Żeby się toto potem zbootowało po instalacji, trzeba od razu
zainstalować kernel 2.4 (z ww. poprawką w ide-mod, jeśli w czasie
instalacji była potrzebna - na razie instalowałem na 1 maszynce,
więc 100% testowanych tego wymagało ;)), geninitrd musi być w wersji
2.20 (w 2.19 trzeba było dodać "ataraid pdcraid" do BASICMODULES).
W /etc/modules.conf musi być wpis "ataraid_hostadapter pdcraid"
(dotyczy geninitrd 2.20).

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/