qt 3.0.5 & designer

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 7 Wrz 2002, 20:39:38 CEST

On Sat, 7 Sep 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Qt wydaje mi się że jeszcze nei jest skończone i tak. Dlaczego ?
> Wali się dosć paskudnie budowanie kdebindings i tak na pierwszy rzut oka
> wyglądało mi to na Qt (w razie czego log leży na buildlogs).

kdebindings się wali piramidalnie na czymś innym niż qt 3.0.3, co ci już
z kimś na ircu wykładaliśmy... to jest popsuty pakiet po prostu.

Co nie zmienia faktu, że nasz qt3 wymaga na pewno pewnych poprawek, ale
nie do końca jeszcze wiem jakich... :-/

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...