[ANONSE] PLD About

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Nie, 8 Wrz 2002, 12:27:00 CEST

Dnia Sun, 8 Sep 2002 09:55:57 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> >
napisała:

> Veto.

Niepotrzebne

> Tak długo jak to będzie wymagać fontów ultimo możesz zapomnieć o tym
> programie w pakiecie qt. Chyba że naprawisz qt i sprawisz że konqueror
> będzie działać z zainstalowanym tym fontem.

Podaj mi inne standardowe fonty występujące w systemie poprawnie wyglądające
przy wielkości 72 w których PLD wygląda ładnie a nie jakby dzieciak uczył się
pisać albo bawił klockami lego... (albo źle szukałem albo tylko ultimo mają
taki rozmiar) Poza tym do QT Dzimi zrobi inny programik - więc jaki problem ?
Dodatkowo mogę używać nawet ttf'y jak będziesz chciał... (a propo może te
darmowe ttf'y dać ?)

> Po drugie program z taką listą zależności w żadnym razie nie ma prawa
> znaleźć się w pakiecie z biblioteką. Bez sensu żeby qt wymagało fontów.

Jeszcze raz mówię że to jest wersja GTK+/GNOME...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |