pld sec team (fwd)

Nie, 8 Wrz 2002, 16:09:31 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Raczje skup się na tym co napisałem poprzednio o infrastruktórze.
> Raszta z tego listu to pomieszanie złudzeń i wyyobrażeń nie popartych
> choćby najmniejsża próbą pierwszej realizacji.
>
> Pamiętaj .. "don't move - inprove" czyli nie rób rewolucji tylko cokolwiek
> robisz rób ewolucyjnie. Jeżele _zaczniesz_ cokolwiek robić to po każdym
> kroku znajdziesz choć jeden szczegół który będzie można
> usprawnić/poprawić. Mówiąc inaczje gadanie o tym jak to ma wyglądać bez
> jakiejkolwiek próby zrobienia czegokolwiek jest stratą czasu.
Po raz kolejny zniechęcasz ludzi do zrobienia czegoś - nie Ty to robisz
więc po co znów takie gadki. Sam robisz dokładnie to -  ,,gadanie... bez
jakiejkolwiek próby zrobienia czegokolwiek jest stratą czasu.''

Próbują coś robić to niech robią, nic z tego nie wyjdzie? Wielka rzecz,
to normalka w PLD, nie pierwszy raz coś nie wyszło. Ważniejsze jest
to, że czasami coś wychodzi i to się liczy.

--
Arkadiusz Miśkiewicz          niestety kloczek lubi być dyktatorem
arekm w sse.pl        AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr