inn + ipv6 = problem

Jarek Baczynski jarek w math.put.poznan.pl
Pon, 9 Wrz 2002, 10:50:16 CEST

W poprzednim odcinku... (Jakub Bogusz pisze):

> A ta do postfiksa jest używana z libinet6, czy samym glibcem?
> Bo jeżeli to drugie, to... w Debianie tak zrobili i mają open-relaye.

o kurcze! faktycznie...
w takim razie chyba lece na samym glibcu... ;)

ok, w jaki sposób mogę to poprawić?
hm.. nie widzę czegoś takiego jak libinet6 u siebie...

co z tym zrobić? :)

 -- bacza

ps. cholera... dzięki za wskazanie tego problemu :))
--
      Jarek 'bacza' Baczyński            It is a profitable thing, if one is
    Odwiedź mnie w galerii... :-)        wise, to seem foolish.   -- Aeschylus