inn + ipv6 = problem

Jarek Baczynski jarek w math.put.poznan.pl
Pon, 9 Wrz 2002, 11:48:36 CEST

W poprzednim odcinku... (Jacek Konieczny pisze):

> A ja open-relay nie mam (tak sądze, może ktoś sprawdzi).
> Wystarczy tylko poprawnie postfixa skonfigurować (pamiętając, że działa
> z IPv6).

a możesz coś podpowiedzieć tutaj?

bo bez ipv6 mam wszystko ok, a teraz nawet rekompilacja z libinet6 _nie_
pomogła... (?!)

 -- bacza

--
      Jarek 'bacza' Baczyński            Death has been proven to be 99-1.995366atal
    Odwiedź mnie w galerii... :-)        in laboratory rats.