domena...

honey@ep09.kernel.pl honey w ep09.kernel.pl
Pon, 9 Wrz 2002, 12:40:17 CEST

On Mon, 9 Sep 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

Uff, rmf mnie zmolestowal, ze mam sie odezwac, a jemu lepiej nie
wchodzic w droge, bo zagada na smierc ;))

> Niemniej ja nie chcę sie w to wtrącać *wogóle* i zakłdam, że jeżeli się
> dogadcie w dwujkę czy w trójkę to ja o reszcie nie muszę i nie chcę nic
> wiedzieć.
Dogadamy sie jakos na ircu, I think. Bardzo fajnie by bylo, gdybym nie byl
jedynym "panem na maszynie", bo sa dni, kiedy nie mam czasu zajrzec do
sieci, nie mam rowniez fizycznie mozliwosci przegladania wszystkich list
pld-owych ze wzgledu na ograniczenie przepustowosci mojego lacza i
portfela (ale jest duza szansa, ze to sie zmieni)...

honey
--
http://7thGuard.net/
fido: 2:484/47.222