inn + ipv6 = problem

Jarek Baczynski jarek w math.put.poznan.pl
Pon, 9 Wrz 2002, 13:01:17 CEST

W poprzednim odcinku... (Jacek Konieczny pisze):

> A na czym dokłądnie polega problem?

już nie polega ;)

właśnie zauważyłem, że sprawdzałem relay-a z hosta pasującego do
$relay_domains ;)

> Kto może wysyłać pocztę mimo że nie
> powinien i jakie mechanizmy miały mu to uniemożliwić? Znając szczegóły
> będzie można coś wykombinować.

no już jest ok, sprawdzałem ze złego hosta ;)

ale.
pisałeś, że trzeba mieć poprawnie skonfigurowany (z myślą, że działa się
z ipv6) więc właśnie o to pytałem, co takiego jest w konfiguracji, na co
trzeba zwrócić uwagę, gdy działa się po ipv6.

 -- bacza

--
      Jarek 'bacza' Baczyński            divide-by-zero error
    Odwiedź mnie w galerii... :-)