inn + ipv6 = problem

Jarek Baczynski jarek w math.put.poznan.pl
Pon, 9 Wrz 2002, 13:10:24 CEST

W poprzednim odcinku... (Jacek Konieczny pisze):

> [...]
                             ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Mam to co trzeba. Zarówno jeśli chodzi o sieci IPv4 jak i IPv6.

dobra panowie, konkrety :)
co to znaczy "to co trzeba" ?

bo ja mam właśnie:
# postconf mynetworks
mynetworks = 127.0.0.0/8

ale jeśli nie łączę się z hostów, dla których faktycznie mam relay-ować,
to jest wszystko ok.

więc dlaczego "rzeczy typu ..." są niby takie złe?

(teraz działam już na libinet6, i nie wiem co faktycznie było, gdy
leciałem na glibcu..)

 -- bacza

--
      Jarek 'bacza' Baczyński            My face is new, my license is expired,
    Odwiedź mnie w galerii... :-)        and I'm under a doctor's care!!!!