inn + ipv6 = problem

Jarek Baczynski jarek w math.put.poznan.pl
Pon, 9 Wrz 2002, 13:35:15 CEST

W poprzednim odcinku... (Jakub Bogusz pisze):

> To, co rzeczywiście wynika z konfiguracji.

jasne ;)

> No i OK.

> Zastanów się komu pozwala relayować wpis "128.0.0.0/1" :)

acha.. więc to nie była literówka..
bo ja właśnie założyłem, że chciałeś napisać 127.0.0.0/8 :)

(choć chwilę się zastanawiałem, jak można 8 z 1 pomylić... ;)

> Patch v6 jest zwalony w części używanej w przypadku braku libinet6
> (z libinet6 też było źle, ale jest poprawione od ~pół roku).
> Mniej więcej wiem gdzie, ale że nie używam bez libinet6 (a postfix.spec
> wymusza budowanie z libinet6), to nie sprawdzę.

> Przy niektórych konfiguracjach (mynetworks_style=subnet) używa jakichś
> śmieci zamiast masek sieci i wychodzą kwiatki jak wyżej.

no tak.. teraz wszystko wiem :)

 -- bacza

btw. hm.. a może ktoś coś dorzuci bardziej w temacie wątku? ;)
--
      Jarek 'bacza' Baczyński            Today is the first day of the rest of
    Odwiedź mnie w galerii... :-)        the mess.