domena...

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Wto, 10 Wrz 2002, 00:21:33 CEST

On Mon, Sep 09, 2002 at 12:32:52PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Na dodatek RMF chce ecatrisa używać, a już ktoś (nie pamiętam kto, są logi
> gdyby ktoś chciał popytać osobnika o szczeguły) na #pld ostrzegał, że ecatris
> niezbyt dobrze się spisuje przy obciążonych listach (na dodatek to soft
> w wersji beta - snapshoty).
/me przyznaje się
próbowałem zaprząc ecartisa do obsługi dość dużej listy ludzi. Przy
ponad 1200 adresach na liście i próbie wysłania na tą listę ecartis po
prostu zwieszał się. Wbrew pozorom nie pomogło ustawienie limitu
smtp-queue-chunk = na jakąś małą wartość... z ciekawości - jak
zostawiłem kilkaset adresów(około połowy) - wszystko zaczęło pięknie
działać. Ktoś też wspominał na #pld że ecartis ma memory leaki... więc
dałem sobie dalej z nim spokój.
Nie znam się na ecartisie ani na żadnych innych listserwerach, nie
jestem żadnym specem od nich, ale radziłbym kilka razy przemyśleć
wykorzystanie ecartisa do obsługi naszych list...
Pomijając już fakt że wynoszenie się z niezwykle stabilnych serwerów
metalabu na rzecz czegoś u nas jest absurdem...

Andrzej