SPECS: kdebase.spec (HEAD) [adgor]

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 10 Wrz 2002, 11:37:37 CEST

Dnia wto 10. wrzesień 2002 08:10, Michal Kochanowicz napisał:
(...)

> Tak.
Czy to tylko chodzi o te ikonki na pasku zadań? (BTW przewidywałem to, totez
przed commitem specjalnie stworzyłem nowego usera i odpaliłem na nim kde:
kreator sie włączył a na pasku zadań nie potworzyły się ikonki do których
byłyby błędne ścieżki < przedtem chyba tworzyła się ikonka z konsolą i z kate
>).
Czy to tylko o to chodzi, czy jest jeszcze jakiś inny powód dla którego
konsola nie może być w "Terminals", edytory w "Office/Editors" a edytor menu,
kreator i appfinder w "Utilities"? Czy móŋłbyś mnie oświecić? Używam kde od
dość dawna i zawsze ręcznie robiłem takie zmiany w applnk. Nigdy nie
zauważyłem, żeby to miało wpływ na nuieprawidłowa prace środowiska. Cofnąć
zawsze można.
--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl