nowe find-lang

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Śro, 11 Wrz 2002, 15:51:24 CEST

On Wed, Sep 11, 2002 at 01:17:29PM +0200, Blues wrote:

> http://buildlogs.pld.org.pl/index.php?idx=5&ok=0&ns=0&cnt=16&off=0&id=27c28b8ddf75e30c5aab762847e0ed08

+ /usr/lib/rpm/find-lang.sh /tmp/kdebase-BUILDER-root-builder-i386 kdm --with-kde
Error: international files not found !

czyli nie znajduje...

> A z tym to będzie trudniej...
> Masz w załączniku (o ile nie obetnie) rpm -ql kdebase, zbudowanego na
> poprzednim find-lang.
>
> Update - zwróciło mi posta, wystawiam więc na:
> http://piorun.ds.pg.gda.pl/~blues/lista.txt.gz

$ zgrep kdm lista.txt.gz
/etc/pam.d/kdm
/etc/security/blacklist.kdm
/usr/X11R6/share/wallpapers/kdm_bg.jpg

... bo nie ma tego co szuka.
Wniosek: brak błędu w działaniu find-lang.sh

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/