Python rpm'y i pliki *.py *.pyc *.pyo

Wto, 10 Wrz 2002, 13:04:57 CEST

> A rzeczywiście. Nigdy nie wpadłem na pomysł, żeby w ten sposób to zrobić...
> Tylko trzeba to nieszczęsne -O zapodać.
To nie jest 'nieszczesne'. Użytkownik powinien miec świadomość kiedy chce
używać -O ( co może zmienić zachowanie programu (pomijając wątpliwy efekt
przyspieszenia)), a kiedy nie. Oczywiście prawidłowe (bez błędów) *.py
powinny działać tak samo w obu przypadkach .. ale to może być tylo teoria.

> 2. W przypadku braku .pyc i _podania_ -O oraz braku .pyo i nie podania -O,
>    powinien zaimportować dostępną wersję.
IMHO nie powinien. (patrz wyżej)

>Obecnie wywala błąd, że moduł  nie istnieje.
I to jest dobrze. -O (patrz wyżej)

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright