MINI ISO JEST ZWALONE

Wto, 10 Wrz 2002, 15:31:41 CEST

On Tue, 10 Sep 2002, Michal Moskal wrote:

> Ustawiłem LC_ALL=C, może pomoże.  Przynajmniej jak puszczam u siebie z
> konta, to bash, db1 i co tam jeszcze wpada na iso.  Może Kloczek ma
> LC_MESSAGES=pl i dlatego, więc zrobiłem na siłe C.  Kloczek: please try
> again.

[pldra w ep09 .stat]$ locale
LANG=POSIX
LC_CTYPE="POSIX"
LC_NUMERIC="POSIX"
LC_TIME="POSIX"
LC_COLLATE="POSIX"
LC_MONETARY="POSIX"
LC_MESSAGES="POSIX"
LC_PAPER="POSIX"
LC_NAME="POSIX"
LC_ADDRESS="POSIX"
LC_TELEPHONE="POSIX"
LC_MEASUREMENT="POSIX"
LC_IDENTIFICATION="POSIX"
LC_ALL=

I przy takich ustawienaich jest to generowane. Jezlie jest tu jakis błąd
to tylko w skrypcie który do tego służy.