nowe find-lang

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 11 Wrz 2002, 19:46:07 CEST

On Wed, 11 Sep 2002, Artur Frysiak wrote:
> + /usr/lib/rpm/find-lang.sh /tmp/kdebase-BUILDER-root-builder-i386 kdm --with-kde
> Error: international files not found !
> czyli nie znajduje...

... a powinien....

> $ zgrep kdm lista.txt.gz
> /etc/pam.d/kdm
> /etc/security/blacklist.kdm
> /usr/X11R6/share/wallpapers/kdm_bg.jpg
> ... bo nie ma tego co szuka.
> Wniosek: brak błędu w działaniu find-lang.sh

Bo jestem lama i zamiast listy z kdm dałem listę z kdebase :)))

Proszę - teraz to jest małe i zmieści się w załączniku....

ech...

Na pierwszy rzut oka widać, że tam są z plików .mo 3 rzeczy:
kdmchooser.mo, kdmconfig.mo i kdmgreet.mo.
Fajnie - ale jest też jeszcze katalog: /usr/share/doc/kde/HTML/*/kdm,
który nigdzie nie wpadnie... a chyba powinien (mylę się?)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...