PLD 1.0 RC1: termin

Śro, 11 Wrz 2002, 22:09:40 CEST

Myślałem że może da się to zrobić dzisiaj i teoretycznie może i by dało
się to zrobić ale trzebaby że tak powiem .. żyły wyrywać i to już troche
traci urok zabawy :->

Na oko nie śpiesząc się za mocno (dajac sobie nawet z dzień odpoczynku od
bierzących w trakcie) i bez języka na brodzie powinno się dać wyczyścić
istotne szczegóły do poniedziałku. Także prośba myślenia o RC1 i
czyszczeniu tychże w perspektywie takiego mniej więcej terminu.

Poniedziałek albo wtorek ze względu na ruch i jakby szansę przedłuzenia
"znajomości" z kimś kto dopiero zaczyan z PLD to jednak najlepsze dni w
tygodniu na wszelkie anonse (i takich dni powiniśmy się raczej trzymać w
przyszłości także ze względów niejako taktycznych).

Jest jeszcze troche szczegułów do poprawinia/uzupełnienia:

1) pakiety kernel*: na builderach są zainstalwoane w tej chwili pliki
   nagłówkowe od kernel 2.2.21-7 i jak ktoś ma chęć może filtrować po
   specach jakim pakietom trzeba popodbijać rel żeby to puścić,

2) XFree86: tu do poprawienia jest kompilowanie tego pakietu (których z
   patchy do tdfx psuje kompilację), a mozę w międzyczasie da się jeszcze
   pointegrować jakieś inne poprawki z pakietów z worka czy innych znnych
   miejsc (?),

3) troche rozjechały się niektóre architektóry i troszkę przyrosły diff-y
   z ftp://ftp.pld.org.pl/.stat/*diff,

4) napisać lepszy opis PLD (tego co tu jest) który to tekst wprost
   powinien przekonywać do tego że to właśnie z tego co robimy najlepiej
   skorzystać.

5) czyszczenia związane z KDE3/Qt3,

6) czyszczenia związane z modułami perlowymi.

W przypadku ostanich dwuch punktów najlepszą podpowieź co do tego co jest
tu do zrobienia stanowią pliki ftp://ftp.pld.org.pl/.stat/*chk.

Punkt 3 to głółnie moje i Marcina zajęcie także reszta osb może ten punkt
pominąć.

Ja na dzisiaj mam szczerze mówiąć dość i za kawałek spadam (miałem dzisiaj
małą kołomyjkę z stawianiem terminal serwer) także punkt 3) i szczegółowy
raport co do ostanich dwuch punktów odkładam sobie na jutro (musze sie
nieco wyspać i .. naspać także nieco na zaś :).

Listy rzeczy które powionny pójść na buildery, a które nie poszły z
takich czy innych powodów (jeszcze) byłyby tu także bardzo pomocne.

Realizacja punkt 4) to rzecz niezbęna do samego zamkniecia 1.0. Bez tego
wiele osób które mogą potencjalnie używać tego co zrobiliśmy nie bedzie
miało szansy nawet się o tym dowiedzieć. Mam nadzieję że miedzy RC1 a
kończem 1.0 dobre teksty traktujace o powyższym pownni mieć juz
przynajmniej solidny szkielet i o takim szkielecie argumentacji czy
ogólnie retoryki przekazu o tym nad czym pracujemy prosiłbym się
zatanawiać.

koments ?