[perl] pliki *.ph, obecno¶æ socks.h w trakcie budowania

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 12 Wrz 2002, 00:35:20 CEST

On Wed, Sep 11, 2002 at 10:46:21PM +0200, Radoslaw Zielinski wrote:
> [...]
> 2.2M perl-5.6.1-56.i686.rpm
> 2.7M perl-5.6.1-57.i686.rpm
> $ rpm -ql perl | grep \\.ph$ | xargs cat | bzip2 -9 | wc -c
>  405131
> $ rpm -ql perl | grep \\.ph$ | xargs cat | wc -c
> 3296715
> $ rpm -ql perl | grep \\.ph$ | wc -l
>     848
>
> Czê¶æ jest zbêdna (generowane s± dla (chyba) wszystkich *.h, obecnych
> w systemie).  Nie potrafiê przy tym jednoznacznie okre¶liæ, które z nich
> s±/bêd± potrzebne, a które nie.
>
> IMO najmniejsze z³o to wrzucenie wszystkich.  Komentarze?

Zawarto¶æ pakietu nie mo¿e zale¿eæ od istnienia na builderze pakietów,
których nie ma w BuildRequires ani BuildConflicts. Inaczej zrobi siê
bajzel.

> Druga (drobniejsza) sprawa: perl w trakcie budowania szuka <socks.h>,
> obecnego w dante-devel.  Czy ta biblioteka nie powinna byæ w zwi±zku
> z tym w BR?  W sumie nie wiem, na co to rzutuje...

AFAIK dante to tylko jedna z implementacji SOCKS.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl