RTC stores time in GMT

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 13 Wrz 2002, 12:57:43 CEST

On Fri, Sep 13, 2002 at 12:46:57PM +0200, Jacek Osiecki wrote:

> Trzymanie localtime w RTC W NICZYM nie przeszkadza.

Hem?? A to dziwne, mi jakoś zmiany czasu nie bardzo chciały działać, jak
trzymałem localtime w RTC. (prosty scenariusz: brak windy i localtime w
RTC).

> Trzymanie GMT w RTC -
> owszem, przeszkadza, bo w windowsach na tej samej maszynie jest zła data.
> Jakoś bardzo długo w linuxowym kernelu nie było opcji "stores time in GMT" i
> nic złego się nie działo...

Khm? Nigdy nie było chyba stores localtime.

> Rozumiem. Na pohybel windziarzom? Ot tak, na złość... Co taki cham sobie
> myśli, że mu PLD będzie działało na komputerze obok windows? Albo PLD, albo
> nic! Piękne podejście :-/

Tak, na złość.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h