bulby w PLD + pytania

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Czw, 12 Wrz 2002, 10:35:17 CEST

On Wed, 11 Sep 2002, Blues wrote:

> A locale ustawiłem?

OK, poprawka:

Polskie literki jednak działają...
Tylko przy podawaniu username są krzaki, ale to bez znaczenia - raczej
sprawa kosmetyczna ;-)

Natomiast polkrzaczki popsuły się przy odpaleniu slrn na zdalnym hoście -
tak jakby nie lubiły się ze slang'iem albo co... Nie wiem, jeszcze muszę
sprawdzić dokładniej.

Za to jedno jeszcze mi się nie podoba... Dlaczego w domyślnej konfiguracji
kernela jest ustawione: "Use real mode APM BIOS call to power off" ?

Przez to komputer się nie wyłącza... Zresztą piszą:

  "Switch this option on if your computer crashes instead of powering off
   properly."

Może by to domyślnie jednak WYłączyć? Na większości komputerów przy
wyłączeniu tej opcji wszystko działa OK...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl