PLD + raid1 na dyskach scsi.

Marcin Wyszomierski floyd w neuronomy.pl
Czw, 12 Wrz 2002, 15:19:53 CEST

* Michał Abramowicz <abraam w cs.net.pl> [2002-09-12 15:13:02 +0200]:

> tez do tego doszedlem.
> grrr tyle dlubania na nic.

Dlaczego, ... Z innej beczki może wiesz dlaczego jak dodaję dysk
np. raidhotadd /dev/md0 /dev/sdg to po reboot'e wylatuje z grupy -
RAID5. To jedyny problem jaki mam, i nie moge go rozwiazac. Moze
dlatego ze wyciagnalem na zywca(nie hotswap) jeden z dyskow. I teraz
takie jajca.

> pozdr

--|mw|