Xsessions

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 12 Wrz 2002, 19:13:34 CEST

On Thu, Sep 12, 2002 at 07:11:19PM +0200, Adam Gorzkiewicz wrote:
> Czy dobrze by było, gdyby każdy instalowany/odinstalowywany wm dopisywał się
> do/kasował się z argumentów Xsesji kdm/gdm?
> Jesli tak, to zrobiłem skrypcik, który to własnie robi (na razie obsługuje
> kdma, do gdm chcę się zabrać).
> Muszą byc spełnione dwa warunki, żeby wszystko miało ręce i nogi:
> 1. Xsession w kdm musi być zmodyfikowane, żeby zawierało wpisy o wszystkich
> wmach, które mamy (jak by co, to juz mam to przygotowane).
> 2. Kazdy wm musiałby mieć w post/postun warunkowe ( if -x ) wywołanie tego
> skryptu - to trochę by trwało (mamy ich ok 20) ale moznaby to robić niejako
> [...]
Nie lepiej jakiś katalog w stylu /etc/X11/wmanagers, gdzie pakiety w
wmanagerami wrzucały by odpowiednie pliki (skrypty sh)?
I żadnych "hardcoded" window-managerów w Xsession itp.
To mogło by być wykorzystywane, przez wszelkie xdm/kdm/gdm jak i przy
startowaniu Xów przez xinit (startx).

Pozdrowienia,
        Jacek