Prosba o przejrzenie...

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 12 Wrz 2002, 23:58:21 CEST

On Thu, Sep 12, 2002 at 09:44:11PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:
> gcl.spec

To poszło ostatnio na buildery? Na x86 się buduje, na sparcu nie
próbowałem. Na alphę i ppc nie będzie z powodów już omawianych.

> maximum-rpm.spec

Tutaj coś z openjade na ppc? Na razie nie mam czasu popatrzeć.
Może spróbuj, czy w openjade z -rDEVEL tego nie poprawili.

> xdefactor.spec

A to kiedyś się budowało, ale w ogóle nie działało (SEGV przy
uruchamianiu, po wyeliminowaniu poprawką w kodzie puste okienko).

> grass.spec

Wygląda na to, że źródła w repo są uszkodzone.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/