XFree86

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 13 Wrz 2002, 03:05:04 CEST

Witam!

Właśnie zastanwiałem się jak dołożyć bconda _without_tdfx_ dzięki
któremu uprościło by się samodzielne budowanie XFree86 dla tych co Glide
nie mają i nie chcą mieć - nie ma co ukrywać, nie każdy ma dzisiaj
produkt 3dfx :-> Niestety, jak się okazało, nie jest to takie trywialne,
bo całość wykłada się przy kompilacji. Poszukałem chwilę i znalazłem
plik xc/config/cf/host.def w którym można by umieścić jakich sterowników
i czego ma nie budować, niestety co tam wstawić jest dla mnie wielką
niewiadomą. Jeżeli ktoś wie na czym to polega to bardzo proszę o
informację.

                        Artur