XFree86

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 13 Wrz 2002, 13:07:40 CEST

On Fri, 13 Sep 2002 09:50:57 +0200
speedy w pld-ppc.org (Robert J. Wozny) wrote:

> glupi pomysl ? bcond'owany patch ? robisz patcha co zmienia ten plik i
> zarowno source jak i patchowanie w %setup bcondujesz?

Nie, nie o to mi chodzi, jak zrobić patche to wiem. Chodzi mi natomiast
o to, co wsadzić do host.def, bo owszem widziałem opcję #define
XF86Drivers czy jakoś tak, która informuje jakie drivery budować, mnie
natomiast interesuje to czy jest takie define które powie jakiego
sterownika nie budować, by wszystko ładniej wyglądało.

                Artur