bsp

Wojtek Kaniewski wojtekka w bydg.pdi.net
Pią, 13 Wrz 2002, 16:01:54 CEST

witam,

za którymś uruchomieniem systemu przyjrzałem się dokładnie jakimś
matrixopodobnym tekstom, które radośnie skakały po ekranie. jakież
było moje zdziwienie, gdy na zielono system pisał do mnie o (nie
wiedzieć na jakiej postawie) uszkodzeniach mózgu. chociaż może coś
w tym jest?

ale do rzeczy. czy nie lepiej było w PLD-1.0 zmienić rozwinięcie
skrótu ,,bsp'' na coś poważniejszego? być może ktoś utożsami w końcu
,,braindamage'' z samym PLD i/lub developerami?

pozdrawiam,
wojtek