SPECS: sablotron.spec (HEAD) [mwinkler]

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pią, 13 Wrz 2002, 16:59:37 CEST

> A jest ? :)
Nie. Kiedys probowalem spakietowac, ale mod_xslt pkota ma troche
zakrecone polozenie szablonow przy nieplaskiej strukturze katalogow.
Poza tym nie jestem pewien czy obsluguje xml/xslt generowane przez php/cgi.
Dawno nie ogladalem - byc moze cos sie zmienilo.
Jezeli ktos chce to spakietowac to prosze o oddzielnego speca.

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \