SPECS: sablotron.spec (HEAD) [mwinkler]

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pią, 13 Wrz 2002, 17:33:08 CEST

> Postaram sie jakos pogrzebac jeszcze w tym ( na miare moich sił)
Juz chyba zrobione. Moglbys wytestowac, bo ja mam male zamieszanie z X'ami
i nie moge za bardzo przegladarki odpalic?

Pozdrawiam,
--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \