RTC stores time in GMT

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 13 Wrz 2002, 20:16:56 CEST

On Fri, 13 Sep 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:
[...]
> I mam nadzieje ze tylko w 2.4 beda robione tego typu eksperymenty.
> 2.2 zostawmy w spokoju tzn z czasem w RTC trzymanym "po unixowemu"
> czyli w GMT.
> Przerabianie w PLD czegos pod ulomnosci Win* jest chore.
> Teraz RTC, a potem co? Moze win-1250 zamiast iso-8859-2 w fontach pod Xy ?

Wała !!!!

Co sie tyczy sysctl'a to moze, ale znajac zycie bedzie on jednakowy dla obu
kerneli.

Ja tez jestem przeciwny dostosowywaniu Linuxa do Win.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}