perl(CGI::Carp)

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Nie, 15 Wrz 2002, 22:59:49 CEST

[[ Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> ]]:
> 1.  Wyciac CGI::Carp z perl-CGI-modules (uzalezni sie od perl-CGI)

Mała strata.  Poprawiłem.

> 1a. Wydzielic perl(CGI::Carp) z perl-CGI do osobnego pakietu
>    (zarowno perl-CGI, jak i perl-CGI-modules beda od niego zalezec)

Mnie się to nie podoba, za dużo kombinacji.

> 2.  Nie rozwiazywac perl(CGI::Carp) na nazwe pakietu.

Udostępnianie dwóch różnych plików, które można włączać tak samo przez
use, jest niedopuszczalne.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]