bulby w PLD + pytania

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Pon, 16 Wrz 2002, 10:15:53 CEST

On Thu, 12 Sep 2002, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> ZTCP byl zwis na twardo i BIOS przestawal reagowac na cokolwiek.
> Wylaczyc sie dawalo tylko przez odciecie zasilania na zasilaczu. Troche
> niewygodne. Dwuprocesorowka EPoX. Nie sprawdze teraz bo musialbym nie tylko
> kloczkowi odciac poczte...

Hmm nie wierzę żeby płyta nie reagowała na reset, ew. na długie
przytrzymacie przycisku "power" - na te rzeczy BIOS nie ma najmniejszego
wpływu...

Zaś dość istotne jest, żeby dało się zdalnie/z opóźnieniem wyłączyć maszynę,
jeśli taka możliwość jest.
Dlatego mimo wszystko optuję za wyłączeniem "user real mode..." - chyba, że
faktycznie uda się w przewidywalnym czasie zrobić parametryzację tegoż...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl