[ANONS] PLD RescueCD

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 16 Wrz 2002, 13:22:00 CEST

W liście z pon, 16-09-2002, godz. 11:48, Arkadiusz Patyk pisze:

> I służy też czasami jaki tymczasowa stacja robocza.

Ja przrz tydzien na tym pracowalem.
Jak jeszcze nie ebdzie chcialo sie bootowac z kazdego cdromu to bedzie
ql. Bez tego nie ruszam sie z domu a jadna taka plytke mam na stale w
aucie, na wszelki wypadek :)

Swietna robota. Jeszcze tylko chialbym wiedziec jak przystosowac do
do swoich wymagan, tzn przerobic inintrd i wypalic zeby bylo ok.

TiweK